  • Data: 2018-03-29 17:59:05
    Temat: Re: ubezpieczenie mieszkania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wątkotwórca, który nie ma ochoty kupować roweru/kajaka po każdym użyciu.

    im więcej czytam, tym bardziej sprawa się komplikuje. konkrety. aegon OC
    obejmuje szkody sportowe rower kajak narty ale nie obejmuje.... tam
    tara tam.... szkód powstałych w czasie remontu,malowania, odnawiania
    mieszkania. czyli jak myję podłogę i wyleje wiadro wody - spoko. ale jak
    woda byla przygotowana zeby rozrobić klej do kafelek - nie. chore.
    proama - remont tak, kradzież rowerów z piwnicy (5 tyś) (jaki region
    polski wymawia [pYwnica]?) ale kajak - nie. Aegon - piwnica 15%, czyli
    jeden rower.
    Może to wydawać sie ze marudzę. 35zł w te czy wewte, ale to nie oto
    chodzi. jak wiem że syn jest ubezpieczony, to mu kajak wezmę. jak wiem
    że nie jest, to popłynę z nim. (ma lekkiego fioła). jak wiem ze mam się
    sam martwić o sprzęt w piwnicy, to zamiast ubezpieczenia, kupię gruby
    łańcuch. chcę zapłacić, ale wiedzieć za co. a 49 stronicowym pdf-em,
    nawet sobie potem tyłka nie wytrę.

    ToMas