    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: umowa z wykonawca na SSO
    Date: Tue, 22 Apr 2014 10:44:44 +0200

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > bo ale to jest inna umowa, umowa na całokształt domu.

    Nie, to jest umowa na wypadek gdy przez błąd wykonawcy (np. źle zrobiona
    wentylacja) będą problemy przy odbiorze. Dzięki temu wykonawca zrobi szybko
    odpowiednie poprawki by umożliwić jak najszybszy odbiór a nie będzie zwodzić
    klienta poprawię przy okazji w przyszłym tygodniu, i znowu w przyszłym
    tygodniu itd. przez kolejny rok.

    W skrajnym znanym mi przypadku inwestor czekał kilka miesięcy aż gazownikowi
    zechce się wystawić papier z próby szczelności. (nie wystawił od razu gdy
    robił instalację, bo papier jest ważny tylko kila miesięcy - obiecał że
    zrobi to gdy będzie potrzebny do odbioru).

    Pozdrawiam
    Ergie