eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieuszczelnienie dziury nad junkersem - czy to jest bezpieczne rozwiązanie? (zdjęcia) › Re: uszczelnienie dziury nad junkersem - czy to jest bezpieczne rozwiązanie? (zdjęcia)
  • Data: 2016-05-03 21:29:57
    Temat: Re: uszczelnienie dziury nad junkersem - czy to jest bezpieczne rozwiązanie? (zdjęcia)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-03 o 20:37, p...@g...com pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > mam pytanie kontrolne dotyczące sposobu uzupełnienia dziury wybitej na rurę
    spalinową od junkersa. Podłączenie i instalacje robiła jedna ekipa, a wykończenie
    robił majster od wykończeniówki. Od strony kuchni wygląda to tak:

    > http://i.imgur.com/Vbr3dGy.jpg
    >
    > 'Mój' budowlaniec z drugiej strony "zaklajstrował" to pianką i wygląda tak:
    >
    > http://i.imgur.com/XjdL6ph.jpg
    >
    > Czy to jest bezpieczne rozwiązanie? Czy ta rura nie nagrzewa się przypadkiem do
    temperatur wyższych, niż wytrzymałość pianki? Rura w lazience (zdjęcie 2) jest już
    zabudowana sufitem podwieszanym, ale dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad tym, czy to
    aby nie stanowi zagrożenia pożarowego..

    Niech se w dupsko wciśnie tą piankę leń smierdzący i jeszcze mu to
    dupsko porządnie skop, aby nigdy już nie pomyślał o takiej "partyzantce".

    Przy kominach nie wolno stosować pianek poliuretanowych, ponieważ są one
    palne, a ponadto z czasem taka pianka skruszeje i zrobią się
    nieszczelności. Tego, że takie nieszczelności grożą zaczadzeniem to
    chyba nie muszę tłumaczyć?

    Każ mu to wszystko wydłubać i zamurować.

    Ponadto tam, gdzie jest gaz nie wolno stosować do wentylacji rur
    plastikowych, ani plastikowych kratek.