    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Date: Thu, 13 Feb 2020 19:44:07 +0100

    Budzik napisał:

    > Czyli mowisz zeby ogłosic w telewizji ze czesc plastików mozna
    > palic w piecach? Az tak ufasz ludziom i ich pociągowi do wiedzy...?

    Telewizja jest chyba ostatnim miejscem, jakie bym mógł skojarzyć
    z szerzeniem wiedzy. A czy ludzie oglądający jej uwają? Pytano o to
    w badaniach -- też mają ich za kłamców. Dla własnego usprawiedliwienia
    w to patrzą.

    Nie, nie o telewizji mamy rozprawiać, tylko o innych śmieciach. Otóż
    nie uważam, że w imię jakiejś ideologii można kłamać. Nie można mówić,
    że ze spalania poliestrów muszą powstawać "trujące spaliny". Żeby
    ludzi odwieść od palenia butelkami w piecu węglowym, należy użyć innych
    argumentów. Tak samo jak nie można pisać, że od roślin GMO ludzie
    zapadną na jakieś straszne choroby, bo to nieprawda (za to prawdą jest,
    że przy modyfikacjach nikt nie kieruje się walorami smakowymi i że
    uprawy GMO często są szkodliwą monokulturą).

    Jarek

    --
    Ło di ri di dla młodzieży
    W Skierniewicach dwie kotłownie