    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: utwardzenie terenu ok 500m
    Date: Fri, 14 Feb 2020 09:32:44 +0100

    W dniu 2020-02-13 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    nki-stosowania-de

    > A jednoczesnie składowanie go na chałdach przy drogach, po zerwaniu jest
    > ok.

    Po zakończeniu inwestycji musi to być usunięte, jak nie jest, to
    wykonawca zapomniał, a inwestor nie zauważył i podpisał zakończenie prac.

    PS. za dzieciaka lataliśmy po takich dużych górkach w okolicy kopalni,
    wtedy nazywały się *hałdy*. Ale może to były *chałdy*, w sumie to było
    dawno i mogło mi się coś pomylić ;)

    > Ale skoro nie ma badan to proponuje sie skupic na rzeczach na które
    > badania sa i wiadomo ze szkodza - jest tego tyle...

    Bo jak nie ma badań, to nie ma problemu :P
    Są osoby, które nie chodzą do lekarza "bo on coś zawsze znajdzie".
    "Mniej wiesz - dłużej żyjesz" niekoniecznie ma wtedy zastosowanie.

    > hahahaha
    > W Gądkach pod poznaniem, 2 metry od drogi gdzie przejezdza pewnie połowa
    > transportu ciezarowego poruszajacego sie do wszelkich firm w obrebie tego
    > okregu przemysłowego jest pole na którym na zamien rosnie cebula, koper i
    > inna zielenina...

    Chcesz, to jedz:

    http://www.phie.pl/pdf/phe-2013/phe-2013-1-031.pdf

    "Inne przykładowe badania wskazują na zanieczyszczenia żywności przez
    WWA powodowane ruchem ulicznym (transport
    samochodowy) - np. uprawa lub hodowla żywego
    inwentarza w pobliżu ruchliwych dróg; wówczas
    następuje ekspozycja na nitro-WWA i ich pochodne
    [17, 27]."

    Ja tez nie wiem, guglam za Ciebie :P

    --
    viktorius