  • Data: 2018-01-26 21:50:40
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 19:31:13 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > Jest sens kłaść płytki teraz?

    Musiałem całą "kotłownię" zrobić przed płytkami.. I tak sobie jest
    bez płytek 8-my rok. Czasem żałuję jak widzę u innych eleganckie płytki
    i brak pająków ale jak sobie pomyślę, że do "kotłowni" schodzę z
    5 razy do roku, a ta jest normalnie zamknięta za ładnymi drzwiami to
    mi przechodzi ochota na kafelkowanie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.