  • Data: 2018-01-27 17:38:59
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 23:19:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > znaczysie jakie masz alternatywy? deski i panele drewnopodobne. No chyba ze
    wliczasz linoleum
    Do salonu linoleum nie, do kotownie tez nie b pewnie płytki panele tańsze od linoleum
    Ale kafle na podłodze w salonie czy kuchni to porażka
    Panele chociażby lepiej bo łatwiej zmienić po kilku latach jak się znudzą
    W tym roku Bede kafle z salonu i kuchni skuwał bo na brudne fugi małżonka(i ja)
    patrzeć nie możemy.
    Położe panele a te jak się znudzą to i co dwa lata można zmieniać.
    Jeden- dwa dni roboty conajwyzej

    Co do ścian- są już teraz lepsze rozwiązania jak tradycyjnie kafle w kuchni nad
    zlewem
    Szkło chociażby.