  • Data: 2018-01-27 19:26:27
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 17:39:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ale kafle na podłodze w salonie czy kuchni to porażka

    patrzysz przez fobie swoich brudnych fug :)

    > Panele chociażby lepiej bo łatwiej zmienić po kilku latach jak się znudzą

    chybabym musial zwariowac zeby co pare lat podłogę zmieniac z powodu "znudzenia"

    > W tym roku Bede kafle z salonu i kuchni skuwał bo na brudne fugi małżonka(i ja)
    patrzeć nie możemy.

    no i tu był błąd - w fugach, nie kaflach. Połowę salonu mam w panelach, polowę w
    kaflach. Ta czesc kaflana jest jak nowa. Znudzenie nikomu nie wpadło do głowy :)

    b.