  • Data: 2018-01-29 10:40:00
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 27 Jan 2018 10:26:27 -0800 (PST), Budyń

    > patrzysz przez fobie swoich brudnych fug :)

    Raczej fobie tetryka co gości nie ma -- a jak ma to ma też dla nich komplet
    papuci trzymanych w specjalnie zbudowanej na ten cel szafce aby w butach
    przypadkiem nie wchodzili na imprezę.

    Ja w butach po domu nie chodzę, ale jak jest organizowana impreza to nie
    będę gościom kazał chodzić na bosaka czy w kapciach (chyba że ktoś lubi).

    > chybabym musial zwariowac zeby co pare lat podłogę zmieniac z powodu "znudzenia"

    Myślę że to nie ze znudzenia, a ze zdezelowania trzeba zmieniać.

    patrzeć nie możemy.
    > no i tu był błąd - w fugach, nie kaflach. Połowę salonu mam w panelach,
    > polowę w kaflach. Ta czesc kaflana jest jak nowa. Znudzenie nikomu nie
    > wpadło do głowy :)

    Na fugi to są specjalne preparaty -- aplikuje się to bezpośrednio, po 30
    sek. przeciera i fugi są jak nówki sztuki. Bez szorowania szczoteczką do
    zębów pastą octowo-sodowo-cytrynową, etc. Argument jak zwykle z tyłka
    wyciągnięty -- podobnie jak przy fiksach i myciu okien raz w miesiącu.

    Ja w planach mam płytki na całym parterze -- bo są znacznie bardziej
    wytrzymałe, a ostatnie wypusty struktur drewnopodobnych tak dobre, że
    trzeba się poważnie przyglądać aby stwierdzić czy to faktycznie drewno czy
    ceramika. Podłoga będzie grzana to mi zwisa "odczucie ciepła", a w lato to
    nawet lepiej jak będzie chłodniej na ceramice.

    --
    Pozdor
    Myjk