  • Data: 2018-02-01 22:16:41
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 20:24:25 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bzdury piszesz, bo nigdy Cię nie było stać na porządne płytki

    Pozwól ze resztę Twojego wywowdu wytne
    Na co mnie stać nie Tobie oceniać
    Pewnie stać mnie na kalibrowane czy tam nawet reaktyfikowane
    Tylko po skazywać się żeby to przez lata ogladac
    Właśnie dzisiejszego popołuddnia korzystając z tego ze córka na feriach zmieniłem
    panele w jej pokoju
    Całe, były nie zniszczone(8 lat temu połozone), ale nowe meble jej kupiliśmy w
    całkiem inny kolorze jak dotychczas więc i podłoge nową doapsowaliśmy
    Ok 30m2 paneli spokojnie dzisiaj po południu wymieniłem łacznie ze zmianą listew
    Przy płytkach rozpizdziel na kilka dni by był
    Plytki to z reguły wyrok na kilkanście/kilkadziesiąt lat a panele zmieniać mogę co
    kilka lat przy takich cenach jak dzisiaj sa.