  • Data: 2018-02-01 23:35:12
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 23:15:53 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ale małżonki szanownej to nie zmieniasz co pare lat mam nadzieję? :)
    A tak z ciekawości:
    wprowadzałem sie w 2007, córka wtedy na etapie lalek była, teraz nastolatka.
    Czy to na prawdę takie dziwne ze po 8 latach meble jej w pokiju zmieniamy i podłoge
    przy okazji?
    Czy dziwnym jest malowanie chaty co kilka lat?
    Zmiana mebli(frontów i blatów u mnie np)w kuchni też dziwi?
    Podłoga w salonie to kilkadziesiąt m2.
    Czy faktycznie wymiana paneli na podłodze na inne co kilka lat to jakaś fanaberia?