  • Data: 2018-02-05 11:27:59
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 5 Feb 2018 02:03:24 -0800 (PST), Budyń

    > o tym czy wziąłeś partaczy dowiesz sie dopiero po fakcie. Przeważnie za późno.

    Prawda, szczególnie że u kogoś inaczej się patrzy niż u siebie, a części
    rzeczy po prostu nie widać. Ja wziąłem murarzy z polecenia, patrzyłem na
    ich robotę zresztą, bo budowali 3 działki ode mnie. Jak podglądałem to szło
    sprawnie, ściany były proste i pionowe, ale już jak zbrojenia i strop
    robili to nie widziałem. Do tego zmienił się w międzyczasie jeden murarz i
    u mnie już nie było tak idealnie równo -- o tym że wiązać zbrojeń nie
    potrafią dowiedziałem się jak swój strop zobaczyłem. :P

    --
    Pozdor
    Myjk