  • 41. Data: 2010-01-14 17:55:32
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    news:hilek0$15u3$1@news2.ipartners.pl...
    > takim miejscu chyba że pod postoletem. To miejsce aż się prosi dla kotła i
    > zbiornika i pralkę tam zmieścisz nie zagracając łazienki.

    IMHO na kocioł idelalne miejsce w tym domu to nieużytkowy strych np. nad kuchnią.
    Zwykły przewód powietrzno spalinowy wyprowadzony poziomo przez dachówkę i nie trzeba
    komina.

  • 42. Data: 2010-01-14 18:57:00
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Włącz eset nod32
    kliknij f5 ( ustawienia zaawansowane)
    zakładka "ochrona programów poczty e-mail"
    oznacz otrzymaną i przeczytaną wiadomość e-mail
    tu dajesz NIGDY!
    odznaczasz pole " dołącz notatkę do tematu itd."

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2010-01-14 20:44:59
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    > Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > takim miejscu chyba że pod postoletem. .....
    > Marek
    eee, mam gotowy projekt i WC było obok kuchni/jadalni :)
    http://www.dobredomy.pl/?id_project=70&infopage=2

    inna sprawa, że też zrezygnowaliśmy z tego pomysłu - wyszła większa
    spiżarka, a piękna łazienka i kotłownia wyszły z połowy podwójnego garażu :)

  • 44. Data: 2010-01-15 05:21:10
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "rrr." <r...@r...or> napisał w wiadomości

    > A kto mu każe maty grzewcze instalować w wylewce ? Przecież może
    > zainstalować je w warstwie grubszego kleju do płytek i kafle będą dosyć
    > szybko grzały, choć takie rozwiązanie jedynie dla komfortu, a ogrzewanie
    > grzejnikiem.

    No tak, co do prędkości grzania wierzchniej warstwy to faktycznie się zgada.
    Spora jednak część energii pójdzie w beton.

    Myślę jednak, że ten system (mata grzewcza) i tak nie będzie często używany.
    Sam mam grzałki w każdym kaloryferze w łazienkach i właściwie się z tego nie
    korzysta. Czasami tylko jak pranie nie schnie. Raz, dwa razy w roku.

  • 45. Data: 2010-01-15 07:23:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Zrob sobie podlogowke na oddzielnym obiegu. Przy kotle zamontuj zawor na
    > obwodzie grzejnikowym. Latem zamykasz zawor i masz sama podlogowke
    > znacznie taniej grzana.

    Tak, to jest najmądrzejsze rozwiązanie.
    Po roku mieszkania nikomu się tej maty nie będzie chciało włączać a jak
    włączą to będzie chodzić cały czas.

  • 46. Data: 2010-01-15 07:27:30
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Quent" <x...@x...com> wrote in message news:4b4e13f0$1@news.home.net.pl...
    > Witajcie!

    Kup najtańszy piecyk wiszący z przepływowym c.w.u. Na 90m2 nic ci wiecej nie
    potrzeba i patrz na cenę, bo wszystkie te piece są podobne. Jeżeli sie
    upierasz na zasobnik c.w.u. to sobie go zrób ale też patrz na cenę za
    sestaw, a nie na markę.
    Vaillant jest stosunkowo tani w stosunku do Viessmanna i jest dostepna
    dokumentacja oraz części zamienne na Allegro.
    Kup coś takiego żebyś nie musiał wzywać serwisu za każdym razem. Do
    vaillanta wstawisz pogodówkę albo sterownik z pomieszczenia. Bardzo fajnie
    to samo reguluje w zależności od mrozów za oknem.

  • 47. Data: 2010-01-15 16:59:39
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 15 Sty, 08:23, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Tak, to jest najmądrzejsze rozwiązanie.
    > Po roku mieszkania nikomu się tej maty nie będzie chciało włączać a jak
    > włączą to będzie chodzić cały czas.

    ale przeciez sa maty z programatorem, tzn programator oddzielnie i nie
    musi byc na calej powierzchni lazienki
    ot spod prysznica do umywalki
    szybciej rowniez schnie

    zaprogramowac na wiosne i jesien na 2 godziny rano i 2 godziny
    wieczorem w dni robocze np i tyle
    reszta bezobslugowa

    tuz pod kafelkami w warstwie kleju lub pod klejem, ewentualnie wtopic
    w wylana wlasnie wylewke
    calosc ma 4mm w "najgorszym" razie

    no ale tu nie ma bata i trzeba byc podpietym do sieci ;-)

    z.