    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Date: Thu, 18 Nov 2010 19:55:06 +0100

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości
    news:ic3s8k$cc9$1@usenet.news.interia.pl...
    > http://starogardgdanski.naszemiasto.pl/artykul/65946
    8,starogard-woda-zniszczyla-ksiazki,id,t.html

    > "Tysiące książek zostało zalanych w wyniku awarii, do której doszło w
    > łazience, w nowej siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej
    > [...]
    > Pękł wężyk doprowadzający zimną wodę do umywalki
    > [...]
    > Dostawca części do umywalki uznał swoją winę, też jest ubezpieczony i nie
    > będzie problemu z odszkodowaniem.
    > To polski producent, ale wytwarza sprzęt w Chinach. Firma chce sprawdzić
    > całą serię wspomnianych wężyków, by uniknąć podobnych zdarzeń w
    > przyszłości.
> [...]

    Głupotą ludzką jest montowanie umywalek z bateriami naumywalkowymi łączonymi
    gumowymi wężykami w takich obiektach.
    Tutaj to wykonawca powinien był zwrócić na to uwagę i żądać zgody na montaż
    tylko i wyłącznie baterii naściennych.
    Ja swoich klientów zawsze ostrzegam i proponuję baterie naścienne.
    Nie rozumiem obecnegop trendu do montowania baterii naumywalkowych. Ani to
    wygodne, ani bezpieczne.