  • Data: 2010-11-19 08:20:50
    Temat: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3NRHZd$J8M@mike.oldfield.org.pl...

    > Głupotą tez jest brak instalacji w łazienkach kratek ściekowych...

    Ma to tez swoją wadę. U mnie jest taka w kotłowni Te kratki mają
    bardzo małą ilość wody zasyfonowanej i przy dużych wiatrach
    potrafi ruszyć cisnienie powietrza tak wodą w kratce że ją zassie
    do kanalizy i trzeba zalewać szklanką wody bo śmierdzi z tego okrutnie.
    Nieraz zdarzyło się to w nocy i na rano w kotłowni trzeba było szybko
    otwierać okna i wietrzyć. Zastanawiam dlaczego nie ma takich kratek
    z jakąs piłeczką ala ping pong która jak zaniknei w kratce woda
    to opadnie i choćby częściowo odetnie wydostający się smród.

    Marek