    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Date: Mon, 18 Apr 2011 21:33:13 +0200
    <4d9cb621$1@news.home.net.pl> <inkr02$koj$1@news.onet.pl>
    <4d9df47d$1@news.home.net.pl> <inl95r$ia2$1@news.onet.pl>
    <4d9ea407$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <innjvi$b81$1@news.onet.pl>
    <4d9f5e35$1@news.home.net.pl> <innvqs$pd3$1@news.onet.pl>
    <inp80f$khr$1@news.onet.pl> <int2ia$dnr$1@news.onet.pl>
    <int4m0$lpu$1@news.onet.pl> <4da29bfe$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <inuu1b$125$1@news.onet.pl> <4da3fd99$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <io273e$vp3$1@news.onet.pl> <4da4a2d0$1@news.home.net.pl>
    <io6j38$d54$1@news.onet.pl> <4da6d9d9$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <io7h1t$d1o$1@news.onet.pl> <4da75859$1@news.home.net.pl>
    <io7nvn$ago$1@news.onet.pl> <4da76bef$1@news.home.net.pl>
    <io7tpa$usl$1@news.onet.pl> <io7vhe$j8q$1@opal.futuro.pl>
    <ioag33$omp$1@news.onet.pl> <4da9bacb$1@news.home.net.pl>
    <iocsrs$g2t$1@news.onet.pl> <4dac006a$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <iohv33$evt$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>

    news:4dac8656@news.home.net.pl...

    > Dodam tylko, że dokładnie 9 postów wyżej zgodziłeś się tym co pisałem.

    Bo jak jest sie z czym zgadzac to sie zgadzam. Nie uprzedzam sie do
    dyskusji. W jednym miejscu sie zgadzam w innym nie.

    > To są argumenty, które podają krytycy Bismarck-a, tęgie głowy, wśród nich
    > nobliści. Ja jestem tylko szarakiem, który to kiedyś przeczytał i uznał za
    > słuszne.
    > Ciebie raczej nie przekonam ale może ktoś to jeszcze czyta. Są tacy co
    > czytują tylko.

    Nie zgadza mi sie zakaz/nakaz i wolnosc. Z jednej strony nakaz ubezpieczen
    chroniacych wszystkich jest zly, z drugiej strony wolnosc po narkotyki i
    brak odpowiedzialnosci. Mieszaja sie pojecia wolnosci i swawoli po prostu.
    Nie uwazam, ze w naszym kraju brakuje wolnosci. Sa oczywiscie ekonomiczne
    braki wolnosci, czesc zasadna inna bzdurna, ale generalnie nie jest tak zle.
    Nie zgadzam sie z diagnoza legalizacji narkotykow jako panaceum na
    narkomanie, a brak ubezpieczen jako panaceum chyba na wszystko bedace
    symbole zniewolenia poprzedniej epoki. Nie wydaje mi sie, ze z braku
    koniecznosci ubezpieczenia skorzystaja tylko bogaci a biedni i glupi doznaja
    raptem oswiecenia i beda sie masowo ubezpieczac. Jak swiat szeroki braki
    ubezpieczenia widze wylacznie u tych mniej zaradnych majacych na wszystko
    poza ubezpieczeniem. Dla mnie stanowia po prostu zagrozenie po czesci mojego
    materialnego bytu i pewnie nie tylko. Jak mnie stuknie Warren Buffet to
    powodow do zmarwien mam jednak znacznie mniej. Ty jestes idealista, masz
    jakas duza wiare w ludzi ich uczciwosc, zaradnosc i sluszne decyzje. Ja
    jestem mniej zero jedynkowy.

    Pozdro.. TK