    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: wertykulacja
    Date: Thu, 12 Apr 2012 10:38:32 +0000 (UTC)

    Ikselka napisała:

    > Co ma tu do rzeczy Ares?

    Do tego "areatora", czy do jakiejś innej? Zostało naukowo
    dowiedzione, że to od klepiska, a nie od Aresa być miało?

    Jarek (...ani żadnej rzeczy, która jego jest)

    --
    Miedziany aresztować, nie Miedziany, Ołowiany aresztować, Cynowy! Ty mi nie
    ucieknąć, ty się nie schować! Ty Sielesny, Sielesny, a ja furt mówić Miedziany,