  • Data: 2017-11-23 11:46:49
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 listopada 2017 11:22:18 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "maniek4" napisał w wiadomości grup
    > 1. Większość prac będę robił w ciepłym garażu, a
    > na dworze tylko w zasadzie przełożenie śruby i
    > dokręcenie nakrętki.

    dodaj bieganie z kazda deska od płotu do garażu żeby się upewnić. Bo może wiertacz w
    profilach się o 1-2mm pomylił.

    > 2. Chcę aby łebki śrub od strony drogi były równo
    > (w linii), a wiercąc przez profil nie wiem czy tak
    > wyjdzie... Być może też byłoby równo.

    Ale przecież masz już otwory w profilach więc łebki od drogi będą tak jak nawiercili
    tobie w profilach. Deską tego nie skorygujesz nijak

    > 4. Robię sam i to też ma wpływ na obrany sposób
    > montażu.

    Przy poziomych dechach robota banalna do zrobienia samemu bezpośrednio przy płocie