    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: więźba na zimę
    Date: Mon, 10 Oct 2011 13:13:59 -0700 (PDT)

    On 10 Paź, 20:02, "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> wrote:
    > Witam,
    >
    > jakiś czas temu pytałem tutaj czy można zostawić strop na zimę bez dachu...
    > Szczęśliwie aura dopisała i budynek już prawie cały stoi a teraz ekipa
    > zaczyna montować więźbę. Oczywiście chciałbym zrobić jeszcze w tym roku
    > pokrycie dachowe, ale istnieje ryzyko, że nie zdążę... Czy więźba może
    > zostać pozostawiona sama sobie na zimę? Jakieś zagrożenia?

    Moi fachmani dachowi wzieli sie do roboty w styczniu 2009 jak na
    stropie bylo 50cm sniegu, a cala wiezba lezaca przed domem byla
    totalnie zasypana sniegiem - musieli sobie kazda z osobna odkopac i
    odsniezyc ;) Przytargalem stara stalowa beczke, wycielismy od dolu
    otwory i zrobilismy piec przy ktorym sie grzali, przy okazji spalajac
    wszystkie pozostalosci i resztki wiezby ;) Udalo sie wszystko tak
    dopiac ze daszek byl bez zadnych przeszkod zrobiony. W srodku zimy !!
    A Ty sie na poczatku pazdziernika martwisz ze nie zdarza ! :D
    pozdr.

    --
    Adam