  • Data: 2015-10-31 02:07:56
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-10-15 o 23:25, Maniek4 pisze:

    > Dyskusje w watkach bardzo czesto nie maja nic wspolnego z poczatkowym
    > tematem i nierzadko tworczosc zbanowanego szybko traci na znaczeniu.
    > Wiele ciekawych dyskusji toczy sie wlasnie w taki sposob. Ban jednego de
    > facto posta powoduje, ze nie widzisz ciekawej dyskusji.
    >
    > Pozdro.. TK
    Dzisiaj premier Victor Orban uczynił rzecz przez lewaków niewybaczalną.
    Powiedział na głos to co wiadomo o organizatorach i celach inwazji
    islamskiej na Europę.
    Powiedział o źródłach finansowania, wymienił nazwiska.

    Ciekaw jestem czy i kiedy ktoś wyśle specjalistów w celu zlikwidowania
    Georga Sorosa et consortes.
    Czas już najwyższy.