  • 1. Data: 2016-10-06 18:06:52
    Temat: włącznik oświetlenia płytki
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    witam!

    czy Ktoś poda namiary na włącznik oświetlenia z małym tyłem?
    byłem w arkadii, gość powiedział mi, że nie mają takich,
    ale podobno seria ospel bingo by mi pasowała...

    czy Ktoś pomoże namierzyć? bo nie mogę nigdzie znaleźć...

    ewentualnie jak sobie inaczej poradzić z płytką puszką?

  • 2. Data: 2016-10-06 19:43:37
    Temat: Re: włącznik oświetlenia płytki
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-06 o 18:06, w systemie siła 'PO/EU pisze:
> [...]
    >
    > czy Ktoś pomoże namierzyć? bo nie mogę nigdzie znaleźć...
    >
    > ewentualnie jak sobie inaczej poradzić z płytką puszką?

    Płytki, to pojęcie względne. Jakieś szczegóły?

    Względnie szukaj łącznika natynkowego płaskiego.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2016-10-06 20:26:27
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > czy Ktoś pomoże namierzyć? bo nie mogę nigdzie znaleźć...
    >
    > ewentualnie jak sobie inaczej poradzić z płytką puszką?

    Czy 26mm to mało?
    Simon Kontakt 54 tyle ma.
    https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/Katalog/758/112/
    4389,DW1A-01-41.pdf

  • 4. Data: 2016-10-06 20:38:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nt5sr8$58t$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > czy Ktoś pomoże namierzyć? bo nie mogę nigdzie znaleźć...
    >
    > ewentualnie jak sobie inaczej poradzić z płytką puszką?

    W katalogu masz wymiary:

    http://www.schneider-electric.com/products/pl/pl/560
    0-laczniki-gniazda-i-obudowy/5620-laczniki-i-gniazda
    -podtynkowe/1261-bingo/

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2016-10-06 22:40:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 6. Data: 2016-10-07 17:26:12
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    http://dawid394.republika.pl/konta0.jpg
    tego szukam

  • 7. Data: 2016-10-07 20:26:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-10-07 o 17:26, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > http://dawid394.republika.pl/konta0.jpg
    > tego szukam

    http://allegro.pl/bialy-wlacznik-wylacznik-bakelit-p
    stryczek-prl-i6354749091.html