    From: Stormy <s...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: włamania - problemy i zapobieganie
    Date: Fri, 28 Aug 2009 20:54:45 +0200

    SJS pisze:
    > W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania
    > podczas obecności domowników
    > Czy tylko Warszawa jest tak wyróżniona?
    > Nie wiem
    > Jak to wygląda i jak zapobiegać?
    > A kilka uwag jest tutaj
    > http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3

    No to ja przy okazji mam pytanie o konfiguracje alarmu.
    Jest sobie wiatrołap, w którym są drzwi zewnętrzne (DZ), czujka ruchu
    (PIR) i drzwi wewnętrzne do dalszej części mieszkania (DW).
    Manipulator alarmu jest w wiatołapie.
    W jaki sposób można zrealizaować w Satelu (Integra 64) taki scenariusz:

    1) naruszone DZ -> PIR opóźnione -> naruszone DW - natychmiastowy alarm
    ale jednocześnie:
    2) naruszone DW -> PIR opóźnione

    Jeżeli DW ustawi się jako linie zwykła to nie zadziała scenariusz (2),
    natomiast jeżeli DW będzie jako "opóźniona" to scenariusz 1 nie zadziała
    prawidłowo.

    Chodzi oczywiście o to, żeby można było wychodząc z domu rozbroić alarm,
    ale jednocześnie uniknąć problemu który jest opisany w artykule.

    Stormy,