  • Data: 2009-04-20 16:00:58
    Temat: Re: własna kostka betonowa
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zrobiłem 130 m2 kostki sta stole wibracyjnym, po około 5 latach wciąż
    > jest jak nowa.
    >
    > Syp dużo cementu czystego - bez popiołu, trochę plastyfikatora, beton ma się
    > z betoniarki wysypywać a nie wylewać - jak najmniej wody, bo i tak przy
    > wibrowaniu będzie się wylewać.
    >
    > Jakby co to pisz: gg 2998829
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Nie moge sie powstrzymac aby Cie nie pochwalic za wyjatkowo cenna, tresciwa i
    poparta praktyka informacje, co sie tu rzadko zdarza. Ale sie nie posuj z tego
    powodu, ze Cie chwala:)
    Jesli masz troche czasu to napisz troche wiecej gdyz ja tez mam zamiar to
    robic "wlasnym sumptem". Jak i z czego formy, jaki wibrator, ile tych
    ksztaltek odlewales na raz, jak odbywa sie wypychanie tych kasztaltek w jakiej
    temperaturze, wydajnosc dzienna, itp. co tam uwazasz za istotne. Kruszywo,
    orientacyjne uziarnienie, na co zwracac szczegolna uwage, wszystko jest wazne.
    Ja widzialem jak to robia tu w Usa maszynowo z naparzaniem ale tez nie
    dowiedzialem sie wiele a to z powodu murzyn nie mial o tym zielonego pojecia,
    wiedzial tylko ktora wajcha pociagnac w razie awarii.
    Pzdr.
    Tornad