  • Data: 2017-01-10 14:01:02
    Temat: Re: woda na pietrze dlugo sie nagrzewa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2017 o 10:06, WS pisze:

    > To odpalanie to przy zalozeniu, ze jest to ogrzewacz przeplywowy, a autor nie
    napisal/nie wie ? co tam ma...
    > Jesli problem wystepuje na pietrze (wiec domyslam sie, ze na parterze jest OK) to
    wyglada jednak na zasobnik CWU blisko kranow na parterze.
    > A co do przeabiania na ciensze rurki - w sumie mozna, ale i tak bedzie czekal
    (troche krocej), wiec jak juz przeraabiac to chyba lepiej cyrkulacje dorobic majac
    zasobnik. Ale ja bym zaczynal od rozczajenie co tam jest ;)
    > Np. niech wrzuci fotki kotla z przylaczami na poczatek...

    a jakby przerobić na 3 rurki. to czy trzecia, powrotna, moze być super
    cieńka? Taka aby cała zmieściła się w warstwie tynku?
    ToMasz