  • Data: 2018-11-23 12:58:21
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2018 08:35:17 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Może poza trybem normalnym świecenia lampy masz dodatkowo ustawione
    > jakieś podbicie obrazu?

    Próbowałem kilka trybów ale wszystkie są za jasne - mogę oczywiście
    zmniejszyć jasność tylko po co wtedy używać trybu normal, jak to samo mam
    na trybie ECO a i projektor jest wtedy znacznie (!) cichszy :) Generalnie
    jak przelecisz wszelkie fora to wszyscy używają trybu ECO. Ten normal to
    jest chyba raczej jak chcesz puścić sąsiadom serial na bloku 10m szerokim,
    a nie do normalnego domowego użytku ;)

    > Ja w swojej optomie mogę ustawić tryb świecenia lampy eco/normal i
    > niezależnie od tego są tryby: referencyjny/kino/jaskrawy/gra itp

    Tu oczywiście też są - oprócz tego można ustawiać jasność, kontrast,
    nasycenie kolorów etc.

    > W trybie referencyjnym wszystko powinno być idealnie niezależnie czy ma
    > się ustawiony eco czy normal. Lampa świeci mocniej po prostu.

    No - zbyt mocno :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.