  • Data: 2015-06-29 21:18:21
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-29 o 20:46, quent pisze:
    > jechałem glebogryzarką spalinową i te skarpy brałem_od_dołu... a jak raz
    > wziąłem_od_góry to mi zgasła ;-)
    Zgasła, bo było malo paliwa i przelało się w "niewłaściwy" koniec
    zbiornika. IMO w przypadku glebogryzarki jest to zupełnie obojętne, czy
    jedziemy z górki, czy pod górkę. Silnik ma tam oś obrotu poziomo -
    inaczej, niż w kosiarce i pochyły przód/tył nic mu nie robią.
    W kosiarce trzeba by znać konstrukcję silnika, aby ocenić, w którą
    stronę można go pochylać, a w którą nie za bardzo.
    Moja Honda ma bagnet od oleju po prawej stronie i jakbym ją pochylił
    prawą stroną w dół, to pokaże zawyżony poziom, a jak pochylić w lewo -
    to za niski. Przy pochylaniu przód/tył nie sprawdzałem.
    Jacek