    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wybor wiertarki akumulatorowej po raz kolejny...
    Date: Sun, 26 Aug 2012 19:00:45 +0200

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:k1dim3$ivr$1@dont-email.me...
    > wolalbym cos do czego dalo by sie dokupic akumulatory w
    > rozsadnej cenie, w tym momencie na ebayu za 45 euro mam 1.5 Ah 18v do
    > makity a od chinczykow mozna kupic jakies juz od 30, do aeg kosztuja
    > troche wiecej i np. na allegro 18v sa tylko u jednego sprzedajacego
    > makita mialaby tez ten plus ze moge kupic radio czy latarke,
    > korpusow tez jest calkiem sporo na allegro - jezeli cos mi padnie
    > podczas pracy kupie sobie co trzeba w kazdym wiekszym sklepie w ciagu
    > pol godziny, aeg w okolicy raczej od reki nie znajde

    Pod tym względem to fakt, AEG jest mało bo sprzęt raczej typu profi i drogi
    więc nie każdego stać (ta moja w/g cennika kosztowała około 1600).
    Co do akumulatorów od chinoli - daruj sobie. Lepiej zleć wymianę samych
    ogniw jak się skończą (i to samo proponuję z Twoim black&deckerem zrobić
    chyba że go już nie lubisz to przyjmę za piwo jak masz go wyrzucić - spójrz
    na http://www.batimex.pl/ na ten przykład lub inne firmy, zgrzeją Ci pakiet
    jaki chcesz).
    W głupiej taniej wiertarko-wkrętarce TOYA 20,4V z udarem (!) jak siadły
    baterie po 2 latach, to po wstawieniu nowych ogniw SANYO nie ta sama
    wiertarka się zrobniła. Nowa tak nie działała. Uszkodzi mi się niestety w
    niej przycisk... może grzieś znajdę to wymienię bo szkoda sprzetu (belki na
    działce tym się świetnie szlifowało a i w lanym betonie udało mi się dziury
    porobić chociaż trwało to strasznie długo, ale nic innego pod ręką nie
    miałem).
    W mojej AEG też jak się skończą ogniwa to je po prostu wymienię.

    Co do rzucania o glebę - no jasne, ciężko będzie o obudowę, ale jak patrzę
    na wykonanie mojej to musiał bym nią nieźle przywalić. Kumpel taką na 14,4V
    to zaprawy mieszał, a jak zobaczyłem jak ona wygląda po remoncie to szok
    :)... ale dzielnie pracuje.

    Makity wkrętarek 12V trochę w pracy mieliśmy. Takie zabawki... wytrzymały
    dwa lata (albo i mniej) i kupiliśmy niebieskie Bosche. Może te z linka będą
    trwalsze .Latarka moja straciła szkiełko po 2 tygodniach, a po kilku
    miesiącach przestało kontaktować na przegubie i poszła na dno szafy.
    Wiertarka z radiem ?? dobre... ;) czekaj, półprofesionalny sprzęt szukasz?

    Pozdro

    --
    Irokez