    From: "Jarek M." <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wycena instalacji odgromowej
    Date: Thu, 18 Mar 2010 12:14:19 +0100

    > Autor tego postu też tak pomyśli ... ale zrozumie za 2 lata :-)

    Witam

    Po wsze czasy będę chwalił imię Kikiego.
    Byłem na etapie budowy szczytów gdy na grupie pierwszy raz zaistniał wątek ich
    ocieplenia.
    Wcześniej nie miałem bladego że należy tak zrobić.
    Murarz potwierdził że "tak należałoby zrobić zgodnie ze sztuką budowlaną, ale
    nikt tego nie robi".
    Więc zarządziłem " to właśnie tak proszę zrobić".
    Ręce mu opadły i stwierdził "po ch... j ja to powiedziałem" , ale grzecznie
    zrobił.
    Dzięki Kikiemu szczyty ścian mam ocieplone styropianem 10 cm, a szczeliny
    dodatkowo zapiankowane.

    Lista osób które mają wkład w szerzeniu wiedzy i prawidłowych technologii jest
    dłuuuuuuuga i nie sposób wszystkich wymienić z imienia.
    Ta grupa jest skarbnicą wiedzy i pozdrawiam wszystkich tu piszących.
    Amen.

    Jarek