    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Date: Fri, 24 Jan 2014 10:24:39 +0100

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Witam. Mógłby ktoś zerknać na taką szczegółową wycenę remontu mieszkania
    > 80m w Rybniku ?

    > http://brak-tu-sensu.pl/upload/wycena.pdf

    Ciężko dokładnie określić, bo nie podano materiałów Farba to może być
    Śnieżka a może Tikurrila - ceny jakby "trochę" inne. Kabel to może być 3x1,5
    a może 3x2,5.

    Elektryk się bardzo ceni:

    10zł za bruzdę + 15 za położenie kabla czyli 25zł za mb instalacji. Wychodzi
    mi na to że ten elektryk będzie kładł dwa metry instalacji na godzinę.
    Do tego 15zł za "wykucie bruzdy" pod puszkę - no może rzeczywiście kucie
    bruzd pod puszki tyle kosztuje. Ja po prostu wiercę koronka diamentową :-)

    Największa perełka to: 30 zł za powieszenie lampy???

    Cena za montaż drzwi abstrakcyjna. Za malowanie spora, ale jeśli to podwójne
    malowanie i dobra farba to można przeboleć.

    Cena za gładzie akceptowalna pod warunkiem, że "przetarcie" to nie pomazanie
    pędzlem rozwodnioną gładzią tylko normalne wykonanie gładzi.

    Kolejna abstrakcja to ogrzewanie podłogowe za 110 zł /m2 za samą robociznę.
    Nawet z materiałem to dwukrotnie za dużo.

    Ogólnie to niestety dość drogo.

    Pozdrawiam
    Ergie