  • Data: 2014-01-27 20:16:28
    Temat: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 10:07:54 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Wszystkie lampy są za kilka tysięcy? Bo ta pozycja się powtarza. Mnie to
    >
    > wygląda na klasyczne dojenie inwestora typu niska cena za "punkt", ale niżej
    >
    > drobnym druczkiem: +XX za zrobienie otworu p[od puszkę, +XX za powieszenie
    >
    > lampy, +XX za zamontowanie włącznika/gniazdka.

    Napisz po prostu za ile się wiesza lampy i nasz inwestor będzie miał się do czego
    odnieść :).

    > Wiesz u nas za 100-1500 to robią jak musza specjalnie przyjechać i
    >
    > zamontować jedne drzwi, tu jest kilka sztuk więc jeden dojazd i jedno
    >
    > rozkładanie się ze sprzętem ergo za sztukę powinno wyjść mniej. Ale masz
    >
    > rację jeśli nowy otwór ma być mniejszy niż obecny to może się okazać że cena
    >
    > jest usprawiedliwiona.

    Wiem ile bierze znajoma ekipa dilera Porty i są to właśnie takie stawki jak w tym
    kosztorysie. Z ceny faktycznie schodzą, ale wtedy gdy robią szkołę, hotel itp
    przybytki publiczne z drzwiami powtarzalnymi w szeregu i wtedy jest to 150zł netto. W
    przytoczonym kosztorysie mogliby sobie odpuścić materiały typu pianka czy kliny, a
    widzimy tam przy kwocie tylko "R" :).