  • Data: 2014-01-31 16:29:36
    Temat: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5422c4ab-a516-4877-911b-3c14fe6bf469@go
    oglegroups.com...

    > Ależ możesz wybrać nawet kogoś i bez podstawówki jeśli płacisz :). Nawet
    > wtedy gdy ten ktoś coś schrzani to w ostateczności wycena usługi może
    > oprzeć się o wspomniany KNR czy Ci
    > się jego stawki podobają czy nie.

    O czym Ty znowu piszesz? Ja nie dyskutuję ze stawkami KNR tylko ze stawkami
    jakie ktoś zaproponował w podanej wycenie. Stawka za robotę ta z umowy nie
    ma nic wspólnego z tą z KNR, a obie nie mają nic do sumy ewentualnego
    odszkodowania.

    > I nie przytaczaj pozostałych punktów kosztorysu bo nie o nich dyskutuję,
    > a o podejściu do wyceny czyjejś pracy.

    A ta praca obejmuje coś więcej czy tylko montaż lamp w oderwaniu od reszty?

    > Zanegowałeś kwoty, a ja jedynie zwróciłem uwagę, że nie wiadomo co tam
    > będzie w tym mieszkaniu wisieć jako osprzęt i lampy.
    >Jako klient masz prawo żądać jak najniższej ceny i tego, aby w usłudze było
    >zawarte wszystko co się tylko da, łącznie z wycieraniem podłogi na mokro w
    >pomieszczeniu obok.

    Ja nie dyskutuję z zakresem prac, ale z ceną. Powtórzę cena za elektrykę
    jest absurdalna. Nie jest absurdem to że zakres prac obejmuje wieszanie lamp
    tylko cena jaką sobie wykonawca życzy i to jak ją dzieli na malutkie kwoty.

    > Wg mnie ze strony wykonującego rozsądek nakazuje doprecyzowanie tego etapu
    > prac lub nieujmowanie do w kosztorysie w ogóle.

    A niech sobie precyzuje. Niech opisze osobno wkręcenie lewej i prawej
    śrubki, niech sobie wycenia wejście na każdy szczebel drabiny osobno, ale
    niezależnie od tego na ile malutkich kawałków sobie ktoś tę końcową kwotę
    podzieli i jak je ponazywa ona ciągle będzie absurdalnie wysoka.

    Pozdrawiam
    Ergie