  • Data: 2014-01-30 09:26:24
    Temat: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b044870f-c2a5-40db-88b4-5b507a765d4a@go
    oglegroups.com...

    > Piszę wyraźnie, czego nie rozumiesz?

    Sugerowania że jak ktoś liczy cenę za całość punktu to jest to szara strefa,
    a jak liczy za obcięcie kabla + za prace dodatkowe to nie jest.
    Sposób liczenia nie determinuje czy ktoś działa w białej, szarej zielonej
    czy różowej strefie. Sugerowanie czegoś innego jest delikatnie mówiąc
    nadużyciem.

    > U nich punkt to punkt elektryczny zakończony kostką lub Wago jeśli się
    > klient nie targuje zbyt mocno

    Czyli w przypadku lamp ten ich "punkt" to po prostu zagięcie końca kabla i
    nakręcenie kostki - w takim razie cena 30zł nie jest przesadzona - ona jest
    absurdalna. Tylko tyle i aż tyle.

    > , bez montażu kryształowego żyrandola, Giry za kilkaset złotych lub choćby
    > zwykłego Legranda za kilkadziesiąt. Pytałem dzisiaj specjalnie. Obejmuje
    > to KNR i nie robią tego gratisowo.

    Nikt nie robi tego gratisowo tylko w cenie za punkt.

    > O szarej strefie można własnie pisać, bo wg mnie wtedy taki montaż lamp i
    > osprzętu na to pozwala.

    A już rozumiem, ubzdurałeś sobie że jak ktoś w cenie za punkt nie tylko
    przykręca kostkę a wiesza lampę to robi to gratisowo , więc stąd ta szara
    strefa. Więc tłumaczę po raz kolejny nikt nie robi tego gratisowo.

    Pozdrawiam
    Ergie