  • Data: 2015-04-13 13:51:43
    Temat: Re: wylewanie wieńca na ścianie szczytowej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "albercik" napisał w wiadomości grup

    > No i ten odcinek pod kątem 40st..
    > -zabudować go od góry, zamówić rzadszy beton
    > -zostawić otwarty, zamówić gęsty beton

    Zamówić gęsty beton i zabudowywać w miarę dolewania i zagęszczania.

    (mieć przygotowane odcinki płyty OSB długości 50cm i szerokości wieńca i
    garść wkrętów).

    A tak w ogóle to ja bym pogadał z projektantem - co on chciał osiągnąć bo to
    mi wygląda na kwiatek jakiegoś magistra po reformie edukacji.

    Zwykle wieniec na ścianie szczytowej jest szczątkowy - jest kontynuacją tego
    ze ścian bocznych i po 50-100cm schodzi w dół do stropu. W szczególnych
    przypadkach (np. zagrożenie halnym) winiec na ścianach szczytowych jest
    ciągły ale wtedy idzie poziomo aż do okien i następnie pionowo do góry i nad
    oknami znowu poziomo.

    45 stopni to jakieś dziwactwo wymagające szczególnego uzasadnienia :-)

    Pozdrawiam
    Ergie