  • Data: 2015-04-16 09:10:07
    Temat: Re: wylewanie wieńca na ścianie szczytowej
    Od: albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2015 o 10:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czytałeś cały wątek? O tym dziecku to był żart - pisałem o sytuacji gdy
    > wzmocnienie ściany szczytowej jest konieczne - i jest to np. halny. A to
    > że wzmocnienie ma największy sens w połowie wysokości to chyba żadna
    > tajemnica?

    dla uściślenia, mówimy mniejwięcej o takiej sytuacji:
    https://lh5.googleusercontent.com/-O0NyhSW0FG4/T4LMJ
    mr8cUI/AAAAAAAAADc/cWj6Yf0Sg0w/s800/aP1150523.jpg
    wersja skrócona:
    http://tiny.pl/xhl76
    //to nie jest moja budowa

    i dla wspomnienia, w projekcie nie ma żadnych żelbetowych elementów w
    ścianie szczytowej(poza nadprożem).