  • Data: 2016-07-12 23:04:13
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 22:56:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > i teraz przyznać się że mam klaoryfery i podłogówkę, czy lepiej milczeć....
    > nic nie mówiłem

    Lepiej milcz - system mieszany to najgorsze scierwo jakie moze podarowac
    instalator uzytkownikowi :-) Komplikuje mocno caly system grzewczy.
    Na kilkadziesiat osob ktore wybudowaly dom - 100% jest zadowolona z 100%
    podlogowki wszedzie i jednoczesnie 100% osob, ktore zrobily na gorze
    kalafiory, a na dole podlogowke jest z tego wyboru po kilku latach uzytkowania
    niezadowolona i w drugim domu zrobilaby 100% podlogowki. Czym kieruje sie
    instalator, ze proponuje taki uklad? To czemu nie 100% kaloryferow w calym
    domu albo 100% podlogowki w calym domu tylko taki nieuzasadniony miks ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.