  • Data: 2016-09-01 22:31:51
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk, okna dalem 3szybowe z szyba 0,5, ramami 1. Dalem je tak na pale choc bede
    szukal lepszych. Montaz w ociepleniu i cieple parapety. Mam okna:
    - narozne 180x180x105 fix
    - 180x230 fix
    - 270x230 fix
    - 270x230 przesuwn
    - 180x230
    - 2x 180x150
    - 180x65
    - 80x150
    - 180x80

    Fundament to plyta, pod nia 20cm XPSa, na 8cm EPS
    Sciana gazobeton + 20cm grafitu
    Na stropie 30cm styro zwyklego
    Dach 20cm welny choc nie wiem czy to ma sens skoro strych nie bedzie grzany a na
    podlodze bedzie styro.
    Wentylacja mechaniczna z reku.
    Na drzwi wejsciowe przyjalem chyba 0,8 na brame 1,5.

    uciu