  • Data: 2016-09-02 10:52:36
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 września 2016 10:17:41 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > no to ponawiam pytanie, po co eps? jako element trzymający rurki? to zwykla siatka
    wystarczy.
    > A na jakim etapie budowy jestes?

    wszystko przede mną - składam dokumenty do uzyskania PnB :-)

    styro na podłodze to mój wymysł. Skoro poddasze to nieogrzewany strych to nie
    ocieplając stropu(żelbet) sufit bedzie strasznie wychładzał parter.

    > a gdzie tam :-) Strych bedzie ogrzewany płyta stropową. Bedzie nieco chłodniej ze
    względu na ilosc powierzchni ocieplenia (podłoga 100m2 to dach przy kącie 45st to
    141m2)

    a nie lepiej te ciepło zatrzymać na dole? To tylko niski, niepraktyczny strych na
    graty - niski bo nie chciałem ściany kolankowej. Grzejąc strych płytą płyta się
    wychładza i trzeba ją na nowo naładować:-) Zlę rozumuje? Podłoga strych to 170, dach
    30stopni.

    uciu