  • 1. Data: 2012-04-19 12:05:52
    Temat: wypełnienie przestrzeni między ścianami działowymi a stropem
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Witam,

    zastanawiam się czym wypełnić przestrzeń między działówkami parteru a
    stropem. Murarze zostawili ok. 1-2cm luzu. Działówki są z 12cm betonu
    komórkowego, zaś strop jest monolityczny.

    Moje pomysły:
    1. Pianka (sporo wyjdzie tej pianki).
    2. Styropian plus pianka.
    3. Nic nie robić i zostawić ten problem tynkarzom.

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 2. Data: 2012-04-19 13:18:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 12:05:52 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Moje pomysły:
    > 1. Pianka (sporo wyjdzie tej pianki).

    Jeśli to 1-2cm to tej pianki dużo nie wyjdzie

    > 2. Styropian plus pianka.

    Dużo pierdzielenia

    > 3. Nic nie robić i zostawić ten problem tynkarzom.

    To pewnie wrzucą tam zaprawe i tw sumie tez będzie git;)

  • 3. Data: 2012-04-20 09:25:06
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    on-forums@ynee23...

    > Jeśli to 1-2cm to tej pianki dużo nie wyjdzie

    Z szacunków wychodzi mi jakieś 50-55l pianki.

    22m x 0,12m x 0,02m.

    > Dużo pierdzielenia

    Nie ma aż tak dużo tych ścian. Miejscami dam styropian.

    > To pewnie wrzucą tam zaprawe i tw sumie tez będzie git;)

    W sumie tak. Lepiej jednak dać tam coś elastycznego.

  • 4. Data: 2012-04-20 09:44:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 09:25:06 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@ynee23...

    > Z szacunków wychodzi mi jakieś 50-55l pianki.
    >
    > 22m x 0,12m x 0,02m.

    Czyli 3 pianki 500ml powinny starczyc az nadto
    http://www.ekwasek.pl/_var/files/opispianka.pdf patrz wydajność

  • 5. Data: 2012-04-20 11:04:31
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 20.04.2012 09:44, Kris pisze:
    on-forums@ynee23...

    > Czyli 3 pianki 500ml powinny starczyc az nadto
    > http://www.ekwasek.pl/_var/files/opispianka.pdf patrz wydajność

    Tylko że nie wykorzysta całego pojemnika, bo to praca pod sufitem, a
    piankę należy trzymać puszką do góry...
    Ostatnio się wkurzyłem jak piankowałem bruzdy i zacząłem robotę od
    podłogi do góry, przy suficie miałem mniej niż pół puszki co się okazało
    być za mało..

  • 6. Data: 2012-04-20 11:54:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 11:04:31 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
    > piankę należy trzymać puszką do góry...
    > Ostatnio się wkurzyłem jak piankowałem bruzdy i zacząłem robotę od
    > podłogi do góry, przy suficie miałem mniej niż pół puszki co się okazało
    > być za mało..

    Ja w takich wypadkach zakładam na końcówke pianki/pistoletu metrowy węzyk taki jak
    do spuszczania wina z baniaka. I dzięi temu patentowi wykorzystac można całą pianke.