  • Data: 2022-04-12 23:47:30
    Temat: Re: wyrównanie podłogi w piwnicy
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 12 April 2022 at 22:59:59 UTC+2, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jakie to ma znaczenie gdzie wklejasz płytke?
    > Albo robisz to porządnie dajac gwarancje albo robisz byle jak, na raz,
    > na sztuke.
    > W sumie ja bym zrobił jak klient sobie zyczy.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    > wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta
    Jeżeli podłoga w piwnicy n ierowna
    to należy znaleźć przyczynę nierówności

    Znajomy mial nierównąś podłoge w domu to wyburzył caly dom i zbuduje od nowa
    bo nierowna podloga to sygnal albo szkód w gruncie, albo wadliwej konstrukcji, budowy
    io może oznaczać, że nierówności się będą pogłebiały i żadne kitowanie płytkami tego
    nie zmieni

    Gdyby to był most to się przyuklejało paski szkla i obxserwowalo czy pękają, jak
    pękały to konstrukcja mostu niestabilna,
    czyli do remontu.

    Na podłogę rozlać wodę i obserwować czy spływa w jednym kierunku
    jak spływa, to fundament przechylony
    i budynek do prostowania albo wyburzenia