  • Data: 2022-04-14 23:25:25
    Temat: niespodziewana rewizja planów :) (było: wyrównanie podłogi w piwnicy)
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    Na wątku o wyrównaniu podłogi w piwnicy zbudowałem sobie w głowie jako
    taki plan prac z wykorzystanie porad i sugestii.

    Zacząłem od delikatnego kucia. Chciałem mechanicznie zmniejszyć górki
    tak o 1-2cm. Kilka dni temu robiłem przymiarkę i wyglądało sensownie, że
    się da właśnie tyle wyrównać, i że nie będzie to robota ani za ciężka,
    ani za lekka, ot tak w sam raz, aby się zmęczyć i nie zajechać.

    Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś po pierwszych uderzeniach
    młotowiertarki o mocy zaledwie 600W i uderzeniu o energii 1 dżula
    posadzka zaczęła odchodzić płatami :) Normalnie jakby to był inny beton
    niż ten, na którym robiłem próby. No i jak zaczęło to odłazić "w
    kostkach" to już nie mogłem powrócić do pierwotnych 1-2cm, i skułem to
    po całości. To co się skuło ma kolor mocno szary a to co zostało jest
    dość równe i ma kolor prawie biały, delikatnie szary. Przypuszczam, że
    to co zostało to beton fundamentu, a to co skułem to nie wiem. Może
    musieli szybko myć betoniarkę i tak mi nawalili czegoś robiąc fale Dunaju.

    Tak czy siak teraz mam skute do ~3cm poniżej poziomu korytarza :)
    Pierwotnie planowałem wylewkę na nierówną powierzchnię skutą do 3cm
    powyżej poziomu korytarza. Wydaje mi się, że jest potrzebna rewizja
    planów. Czy w tej sytuacji po prostu zamiast wylewki zastosować beton
    B20 lub B30 do wysokości 3cm powyżej poziomu korytarza i to wystarczy
    jak się zrobi sensownie równo?

    JaceK