    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Date: Thu, 21 Oct 2010 13:33:50 -0700 (PDT)

    On 21 Paź, 19:39, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Tu sie nie zgodze. To wg. mnie tylko teoria. Przy niegrzejacej podlogowce po
    > trzech dniach nie ma zadnego efektu grzania. Ta posadzka ma i tak temp. taka

    Jednak jest efekt. Nawet po tylu dniach. Jak pisalem - dopiero dzisiaj
    zaczalem odczuwac "zimno" od kafelek. Jeszcze gorzej jest na kazdych
    kafelkach w domu bez podlogowki. Czyli w moim przypadku i przy
    obecnych temperaturach - ta podloga wychladza sie odczuwalnie dopiero
    w czwartym/piatym dniu.

    > jak sciany, wiec roznic miedzy kalafiorami i podlogowka trzeciego a nawet
    > drugiego dnia nie bedzie. Ja moze z lekkim wskazaniem na podlogowke odczuwam

    A jednak jest :-) I to roznica ogromna.

    > nieco wyzsza temp. w porownaniu z grzejnikami, ale te 19C w pomieszczeniu
    > "smakuje" moze nieco lepiej ale watpie, zeby bylo to az 3C roznicy.

    Zobaczysz, jak zamieszkasz :) Roznica jest kolosalna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.