    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Date: Thu, 21 Oct 2010 22:48:25 +0200

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:
    > Jou meny :)

    Halou :)

    > No i jak tam ? Ostatnie dni dosc chlodnawe. U mnie na poludniu bywalo
    > nawet -3 w nocy. W dzien srednio 8-12st. W nocy spada kolo 5.

    U mnie temp. w dzien to jakies 7-10 stopni, po zachodzie slonca spada do 5,
    a nad ranem jest przymrozek.

> [...]
    > dowod ze "se da" i ze 20cm styro na scianach + wentylacja z
    > rekuperatorem + dobre ocieplenie poddasza MA SENS :-) Przy jesiennych
    > temperaturach czwarty dzien z wylaczonym ogrzewaniem i temeratura
    > spadla o 2st C w stosunku do pierwotnej. Temp. licze na parapecie
    > (gdzie jest troche chlodniej niz w srodku pokoju), metr nad posadzka i
    > z pierwotnych 19stC mam teraz 17stC. To mniejwiecej odpowiednik 21/19
    > stC przy kalafiorach a nawet wiecej. W domu u mojej ciotki
    > (kaloryfery) bywalo 16stC i to byl prawdziwy hardcore lub raj dla

    Taaa... Dzis zamontowalem regulator pogodowy do mojego vaillanta i zacznie
    sie grzanie. Do tej pory grzalem wlasciwie tylko kominkiem, ale w nim pali
    sie praktycznie bez przerwy. Dokladam 3-4 razy dziennie, temp. powietrza w
    kapie waha sie od 50 do >100 (nie wiem ile dokladnie, bo regulator powyzej
    99 mówi mi "HI").
    W salonie w tej chwili mam 22*C, przed samym kominkiem, gdzie teraz siedze
    jest z 40*C, a ja jestem niezle zgrzany (a co, otworzylem whiskacza ;))
    Podlogówke mam, ale w domu jest tak cieplo od kominka, ze nie ma sensu jej
    wlaczac...

    --
    Bartek