  • Data: 2016-09-20 18:52:35
    Temat: Re: za wysoka parterówka
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b4731c4e-24e3-4698-9dc8-74869900d063@googlegrou
    ps.com...
    Odebrałem projekt i...tak mi to wyszło:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATISHJkQj
    lyVDZ4ZTA

    Optycznie nie wygląda jak parterówka.... jest za wysoka, z za wysoką scianą
    kolankową (80 cm z wieńcem) ale nie da rady jej obniżyć przez schody do
    góry - muszą być drzwi na strychu by ciepło z dołu nie pitało do góry.

    Szukam opcji obniżenia tego budynku.

    Zona nie chce słyszeć o likwidacji schodów ( bo chce mieć suszarnie u góry i
    zwykły wyłaz odpadał :-/ a to by rozwiązało cały problem. Wiec może
    optycznie ją jakoś obniżyć?

    Czy może zapomniec o wyglądzie a cieszyć się ze dom bedzie bardziej
    użytezny... z drugiej strony taka wielka chałupa długa na 24m :-/

    W zupełnie innej kwestii: ten garaż jest za mały na dwa samochody. Kanał
    jest w takim miejscu, że nie ma jak wejść pod samochód, ani otworzyć szeroko
    drzwi kierowcy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba