eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezabudowa wanny - jak + otwór pod dzwiczki rewizyjne?? › Re: zabudowa wanny - jak + otwór pod dzwiczki rewizyjne??
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zabudowa wanny - jak + otwór pod dzwiczki rewizyjne??
    Date: Wed, 27 Jul 2011 01:20:55 -0700 (PDT)

    On Jul 27, 12:33 am, " koras" <p...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > tzw. fachowiec remontuje mi azienk i mam wielkie w tpliwo ci co do jego
    > fachowo ci. Dlatego zwracam si z pro b o opini . Fachowiec chce zrobi
    > zabudow wanny z p yt k-g, w og le nie stosuj c zabudowy z bloczk w, cegie ,
    > betonu etc... W moim starym mieszkaniu wanna by a na wylewce betonowej i do po
    > dzi dzie nawet nie drgnie a mog po niej i w niej skaka . Mam du e obawy,
    > czy wanna na obudowie z p yt k-g z wykorzystaniem profili jest trwa a i
    > wytrzyma podobnie 20 lat. Tym bardziej, e lubi sobie usi na wannie, myj c
> [...]
    Zalezy jaka wanna i jak mocowana.
    Moim zdaniem obudowa wanny (w dzisiejszych czasach) nie powinna byc
    zbyt masywna bo jak wanne bedziesz wymienial to bedzie masa kucia, i
    ponownej murarki.
    Jesli zalezy ci na stabilnosci to popros fachowca o to aby postawil 4
    narozniki i dal katownik na ktorym bedzie sie wanna wspierac.

    Jesli zrobic stelaz z profili blaszanych odpowiednio przemyslnie to
    spokojnie wanne uniosa i beda stabilne.

    Ostatnio musialem kuc taka murowana obudowe i zeszlo mi 2 dni a
    uzywalem mlota udarowego...