  • Data: 2019-05-01 15:24:57
    Temat: Re: zakładanie księgi wieczystej.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 maja 2019 06:35:17 UTC-5 użytkownik collie napisał:
> [...]
    niedawno sie przekrecil. Nie wiadomo jaki w tym biznesie jest status pytajacego.
    Uwazasz ze teraz jakis sad ma problem z ustaleniem czy ktos zyje albo kipnal? Nie ma.
    W przeciagu doby w peselu dostaje status nieboszczyka. Sady maja wejscie w pesel.

> [...]
    > współwłaścicieli może być martwa. To, że sądy mają dostęp do bazy
    > PESEL nic w tym przypadku nie znaczy, gdyż przy zakładaniu księgi
    > wieczystej nie ma znaczenia, czy właściciele nieruchomości żyją.
    > Byle żył ten, który wnosi o założenie księgi wieczystej, lub jego
    > spadkobierca. Księgi wieczyste w ogóle pełne są nieboszczyków,
    > gdyż spadkobiercy nieruchomości nie zawsze dbają o aktualizację
    > księgi. A to się potem mści, jak to było z rodziną na Pomorzu
    > chyba, która uzyskała dom po wysiedlonych Niemcach, ale o stosowny
    > wpis w księdze wieczystej nie wystąpiła i Niemka dom odzyskała.

    Czytasz miedzy wierszami ale czytasz zle.
    ToMasz nie odziediczyl niczego. On jest w kontakcie z tym kto odziedziczyl. ToMasz na
    chama chce kupic te nieruchomosc i wpakowac sie w wesola sprawe spadkowa z
    nieustalonym zakonczeniem.

    Dlatego pyta tu czesciowo w imieniu tego jednego z dziewieciu.

    Tam nizej dales odpowiedz poprawna ale dales ja osobie ktora dziedziczyla a nie
    samemu ToMaszowi.

    I na koniec: Najdrozsze bedzie ta dziewiata czesc z dziewieciu.
    Ta ktora ewentualnie kupi pierwsza bedzie najtansza.

    Ale co kto lubi, jeden truskawki a drugi boje spadkowe...