    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zakładanie trawnika
    Date: Wed, 13 May 2009 06:56:28 -0700 (PDT)

    > Mianowicie, chcę zebrać i wywieźć wierzchnią warstwę, zaorać ziemię nawieżć
    > czarnej ziemi i zasadzić trawę.  Co Wy o tym sądzicie ?  Czy bez randapu ma
    > to sens ? A może są jakieś łagodniejsze, ekologiczne środki zamiast niego ?
    >
    > pozdrawiam serdecznie
    >
    > Ewa

    Zdecydowanie ma to sens. Nie pozbedziesz sie od razu wszelkiego
    zielska ale na pewno e ten sposob ulatwisz sobie prace. Jesli masz
    ochote i sile zeby przy tym troche pochodzic lepiej chemii nie uzywac
    jesli to nie jest bezwzglednie konieczne. Wazne czy bedziesz miala
    czas przy tym cos robic.

    Pozdrawiam
    Dy