  • Data: 2017-11-30 09:49:10
    Temat: Re: zakup budynku w trakcie budowy?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 listopada 2017 08:29:21 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
    > Witam.
    > Brakuje zdjęcia pokazującego jak są mocowane okna.Wygląda na to, że ściana ma być
    2w, a teraz okna są zrobione pośrodku ściany.Pewno też bym tak zrobił na okres
    zawieszenia budowy, ale trzeba je przenieść na linię ocieplenia.

    tam jest pustak 50cm, ktos zapewne liczył ze to bedzie sciana 1W i wtedy okna tak sie
    montuje.

    > Nigdy nie kładłem przewodów elektrycznych na podłodze i wygonił bym gościa który by
    tak robił.Wiem, że w ceramice trudno robić kanały poziome, ale ...k..j ..z figurami
    m...!Nawet na drzwiach kanałów nie zrobić? Mam nadzieję, że podłogówki robić nie
    będziesz.

    zapewne bedzie na podlodze styropian, i wylewka

    b.