eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezakup działki z pozwoleniem na budowe - co sprawdzić › Re: zakup działki z pozwoleniem na budowe - co sprawdzić
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zakup działki z pozwoleniem na budowe - co sprawdzić
    Date: Fri, 04 Jan 2013 11:34:24 +0100

    W dniu 04.01.2013 11:20, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:kc69au$ict$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Śliska sprawa. Kup tą działkę dopiero wtedy, gdy sprzedający doprowadzi
    > sprawę drogi do końca. Rozumiem, że cena jest baaaaardzo atrakcyjna,
    > skoro w ogóle rozważasz działkę bez doprowadzonej drogi?

    Tak, cena jest bardzo atrakcyjna - 120zł/m^2 gdzie cena z allegro
    okolicznych działek to 200zł/m^2 Tak, wiem że cena na allegro to pobożne
    życzenia. Działka wystawiona na sprzedaż niedawno. Zakup bezpośrednio od
    właściciela, oferta znaleziona na tablicy w pobliskim sklepie.
    Do tego:
    południowy stok,
    od południa już nic się nie wybuduje.
    okolica mi bardzo dobrze znana, bo mieszkam 300m dalej
    są media
    Na działce jest studnia (woda w studni na 5m ppt)
    300m dalej, czyli tam gdzie ja mieszkam, to teren piaszczysty, tu
    przypuszczam będzie podobnie.
    Działka jest ogrodzona z 4 stron.
    W bezpośrednim sąsiedztwie się już nic raczej nie wybuduje.

    Albo kogoś bardzo ciśnie i potrzebuje kasy, albo jest jakiś bubel..

    Jeszcze jedna niewiadoma, od południowej strony, jakieś ~3m poniżej
    przyszłego "poziomu zero" jest rów odwadniający - obawiam się o
    możliwość wystawienia piwnicy(proszę nie zaczynać dyskusji budować czy
    nie budować piwnice!). Zalać podczas roztopów mnie raczej nie powinno,
    ale muszę to jeszcze dokładnie wybadać.