  • 1. Data: 2009-04-21 10:20:28
    Temat: zakup żelazka
    Od: "AgaZ" <a...@i...pl>

    Witam
    Noszę się z zamiarem zakupu nowego żelazka. Obecnie mam Tefala od dobrych
    5-6 lat ale coś się zaczyna dziać z puszczaniem pary, generalnie nadaje się
    do wymiany. Może ktoś z Grupowiczów poleci mi jakiś dobry model, ewentualnie
    na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.
    Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za bardzo
    nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.
    Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi.
    Monika

  • 2. Data: 2009-04-21 11:47:03
    Temat: Re: zakup żelazka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:20:28 +0200, AgaZ napisał(a):

> [...]
    > do wymiany. Może ktoś z Grupowiczów poleci mi jakiś dobry model, ewentualnie
    > na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.

    Raczej zaraz po - na nienalewanie twardej wody. Model obojętny.

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 3. Data: 2009-04-21 12:13:22
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AgaZ" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za bardzo
    > nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.
    Ja miesiąc temu wybierałem żelazko i wybrałem Philipsa GC3330, ze względu na
    bardzo szeroki wlew wody i dobre doświadczenia z poprzednim żelazkiem.
    Poprzedni Philips (z serii Azur) służył nam dzielnie, ale po 7 latach
    uszkodziła się grzałka.
    Nowe żelazko jest równie wygodne, ma wydajniejszy wyrzut pary, odkamieniacz
    i nie jest szczególnie ciężkie. Jeśli posłuży kolejne 7 lat, to mi tyle
    wystarczy. Cena zależy od sklepu - około 300 zł, w internecie widziałem za
    248 zł:
    http://www.agd-rtv.net/product_info.php?cPath=21_42&
    products_id=13556

    Przyglądałem się dość zgrabnemu Braunowi za podobną cenę, ale brak
    możliwości zawijania przewodu, węższy wlew wody i łatwo brudzące się
    gumowane wykończenia nieco mnie zniechęciły.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2009-04-21 13:14:25
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    AgaZ pisze:
> [...]
    > Kupując poprzednie żelazko zdałam się całkowicie na sprzedawcę i za
    > bardzo nie wnikalam czemu wybór padł akurat na taki a nie inny model.

    A ja kupiłem ostatnio takie ustrojstwo: http://www.ceneo.pl/1695801

    Żadne z żelazek jakie miałem wcześniej nie umywa się do tego. Teraz
    prasuję z przyjemnością i bez wysiłku (no dobra częściej to prasuje moja
    żona ale i tak żelazko z wytwornicą pary jest super).

    AW

  • 5. Data: 2009-04-23 10:40:18
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak dla mnie Philipsy najlepiej leżą w ręce, a próbowałem wielu marek.
    Natomiast Azur zapycha się kamieniem niestety, model bez wkładki dekalcyfikacyjnej.
    Na kupowanie wody w butelkach szkoda mi zdrowia (wolę co innego dźwigać) i pieniędzy.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-04-23 12:51:14
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *AgaZ*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

    > na co powinnam zwrócić uwagę przy kupnie.

    Wygodę przy prasowaniu - ciężkość, szerokość stopy (np. czy da sie sprawnie
    omijać guziki), ergonomiczny kształt uchwytu.

    Ja po przymiarkach wybrałam:
    http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
    o_gusto/

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4030 (20090423) __________

  • 7. Data: 2009-04-23 16:59:56
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]
    =======
    Ja również leję wodę z kranu, a mój stary Azur (z wkładką oczywiscie) nie
    zapychał się przez te 7 lat i był w świetnej kondycji. Woda szła z kranu,
    średnia twardość.

    Pozdrawiam,
    Dr