  • Data: 2017-09-28 20:35:05
    Temat: Re: ziemia z doniczek
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I niech im ziemia lekką będzie (dzisiaj kupowałem
    > w "Mrówce" cztery worki 60 litrów, każdy 19 kg).

    Żona po raz pierwszy zaszalała i zasadziła pomidory i jakieś kwiatki.
    Poszło na to ze 200 litrów ziemi.
    A teraz to nie wiem czy 50 litrów będzie.
    Trudno mi uwierzyć że tak rośliny zużyły ziemie.

    Ja się na wsi wychowałem i tak do śmieci to mi szkoda.
    A na pole/podwórze to stach się ktoś nie dopieprzył.

    A najbardziej to mnie rozpieprzyło jak musiałem kije bambusowe
    na paliki do pomidorów kupić.
    Kiedyś to szło się w krzaki po kije , a teraz nie mogę bo Natura2000
    więc trzeba do Casto iść po kije sprowadzone z chin.
    To musi pierdolnąć.